fredag 25 mars 2011

Solstråle!

Tja tja

Mitt liv känns helt underbart, ta vara på de små tillfällena i livet och uppskatta dem mer så ska du nog se att du blir lycklig. En underbar stund varar inte för evigt, som tur gör den det i ditt minne. Det kommer även fler underbara tillfällen en ett som du kan glädjas åt.

Idag verkar det bli en dag som innehåller mycket sol än så länge. Skönt! Blir till att jobba ett häst-pass idag men det ger utdelning nästa månad istället. Vi får väl se om vi hittar på något kul på jobbet, hoppas!

Är lite bekymmrad ändå, jag vill åka till mina pojkar idag med eftersom min bil inte är påställd eller lagad så åker jag ofta buss, lite för ofta. Men KLT har hittat på en jätte rolig grej som att det inte ska gå bussar efter klockan 19 på en lördag kväll, så jag får väl gå typ.. eller nej. Damn.

Jaja, det kanske löser sig. Vi får se! Nu ska jag laga mitt hår och bygga en smink.

PuSs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar